Všeobecné servisní podmínky
I. Smluvní strany a základní ustanovení
1. Poskytovatelem servisních služeb je firma Solidify 3D s.r.o. se sídlem Blatného 1803/18, Žabovřesky, 616 00 Brno, IČO: 05175887, DIČ: CZ05175887, zapsaná v obchodním rejstříku Krajského soudu v Brně pod sp. zn. C 93956 (dále jen „Poskytovatel“).
2. Příjemcem servisních služeb je zákazník poskytovatele, definovaný na příslušné cenové nabídce, faktuře, na servisní smlouvě, nebo v emailové komunikaci. Dále jen "Zákazník", nebo "Objednatel".
3. Předmětem servisních služeb je 3D tiskárna, sušička na filament, či laserová řezačka; dále jen "Technika".
4. Těmito Všeobecnými servisními podmínkami (dále jen „VSP“) se řídí provádění záručního, mimozáručního i pozáručního servisu. Tyto VSP platí při přivezení a předání Techniky na servis, stejně jako při výjezdu technika k zákazníkovi.
5. Před poskytnutím servisních služeb Poskytovatel se zákazníkem sepíší Servisní protokol (formulář na papíře, nebo v elektronické podobě), kam zákazník vyplní své fakturační a kontaktní údaje (tímto se identifikuje jako "Objednatel") a údaje o předávané Technice.
6. VSP jsou nedílnou součástí Servisního protokolu. Vyplněním Servisního protokolu Zákazník vyjadřuje, že je obeznámen a že souhlasí s těmito VSP.
7. Vyplněním Servisního protokolu Zákazník vyjadřuje souhlas s tím, že jeho osobní údaje budou zpracovány poskytovatelem ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. a obecného nařízení EU (GDPR) v účinném znění (https://materialpro3d.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/). Zákazník je oprávněn tento svůj souhlas kdykoliv odvolat.
II. Rozsah služeb
1. Objednatel předává poskytovateli do rukou Techniku za účelem provedení nejméně jednoho z následujících úkonů:
- oprava vad a závad,
- úkony běžné údržby doporučené výrobcem dané 3D tiskárny,
- aktualizace a update softwaru,
- modifikace hardwaru,
- zajištění zapojení a plné funkčnosti 3D tiskárny,
- výjezd za objednatelem
2. Poskytovatel provede servisní služby tak, jak bylo s Objednatelem písemně sjednáno a zapsáno do Servisního protokolu. Vícepráce, např. odstranění dodatečně zjištěných závad mohou vést k navýšení ceny oproti původnímu předpokladu. Poskytovatel jejich uskutečnění projedná s objednatelem, a vyžádá si jeho potvrzení.
3. Poskytovatel v žádném případě neručí za jakákoli data uložená v opravované Technice. Objednatel bere na vědomí, že po servisním zásahu může být na Technice nainstalována nová verze softwaru (firmwaru), přičemž Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za kompatibilitu uložených dat. Vlastnosti nového softwaru se nemusí shodovat s vlastnostmi softwaru předchozího (např. zpřístupnění některých funkcí, změna uživatelského prostředí a položek v menu, apod.).
4. V případě, že závada byla způsobena znečištěním části Techniky, nejde o záruční opravu a náklady na vyčištění i opravu nese Zákazník.
5. Záruka se zejména nevztahuje na závady způsobené mechanickým poškozením, nevhodným užíváním, nevhodným uchováváním přístroje, na poškození způsobené vniknutím vlhkosti, užitím nekompatibilního či nevhodného softwaru, ani na závady způsobené neodbornou instalací či užíváním.
6. Pokud nebylo písemně dohodnuto jinak, převzetím Techniky zpět Zákazník potvrzuje, že je Technika funkční a že je servisní zásah řádně a úspěšně ukončen. V případě výjezdu technika za Zákazníkem se převzetím Techniky rozumí podepsání Servisního protokolu Zákazníkem, či jeho zástupcem.
7. Před převzetím opravené Techniky má Zákazník právo si vyžádat u Poskytovatele krátké předvedení její funkčnosti.
8. Na provedenou práci (provedené úkony vypsané v Servisním protokolu) poskytuje Poskytovatel záruku v délce 3 měsíců od okamžiku převzetí Techniky zákazníkem ve smyslu § 2114 a násl. občanského zákoníku.
III. Platební podmínky
1. Standardní ceny nabízených servisních úkonů jsou následující:
- 1 hodina práce: 950 Kč bez DPH,
- výjezd za objednatelem: 300 Kč + 13,5 Kč za každý kilometr,
- cena použitých náhradních dílů se účtuje zvlášť.
2. K této ceně bude připočtena příslušná sazba daně z přidané hodnoty dle platných právních předpisů.
3. Náklady za přepravu Techniky k Poskytovateli, stejně jako náklady za přepravu opravené Techniky zpět k Objednateli, budou vždy naúčtovány Objednateli, stejně jako případné náklady na vhodné zabalení Techniky pro transport.
4. Pokud bude Objednatel požadovat vykonání servisních služeb ve zkrácené lhůtě, musí o toto zažádat a Poskytovatel musí jeho žádost písemně potvrdit. V případě poskytnutí zkrácené lhůty k vykonání servisních služeb může dojít k navýšení celkové ceny servisních služeb.
5. Po ukončení servisního zásahu je Objednatel povinen zaplatit poskytovateli za provedené servisní služby cenu uvedenou na faktuře vystavené Poskytovatelem. Tato faktura musí být uhrazena nejpozději do data splatnosti uvedeného na faktuře. Dnem úhrady příslušné úplaty se rozumí den připsání příslušné částky na bankovní účet Poskytovatele.
6. Každá faktura vystavená Poskytovatelem musí mít náležitosti daňového dokladu dle příslušných právních předpisů. V případě, že vystavená faktura nebude mít náležitosti požadované aplikovatelnými právními předpisy, je Objednatel oprávněn takovou fakturu ve lhůtě splatnosti vrátit Poskytovateli s písemným odůvodněním jejího vrácení. Poskytovatel se zavazuje obratem, nejpozději do 5 pracovních dnů od doručení písemného odůvodnění vrácení faktury, vrácenou fakturu opravit a znovu zaslat Objednateli. Opravenou a bezvadnou fakturu je Objednatel povinen uhradit v původní lhůtě splatnosti s tím, že pokud původní lhůta splatnosti skončí dříve než 5 pracovních dnů od doručení bezvadné faktury Objednateli, pak je Objednatel povinen takovou fakturu uhradit ve lhůtě 5 pracovních dnů od jejího doručení.
7. V případě prodlení Objednatele s uhrazením ceny provedených servisních služeb, je Poskytovatel oprávněn uplatnit vůči objednateli ve smyslu ust. § 2048 a násl. občanského zákoníku smluvní pokutu ve výši 0,5 % (slovy: pět desetin procenta) z dlužné částky, a to za každý den uplynulý po datu splatnosti.
IV. Práva a povinnosti smluvních stran
1. Poskytovatel se zavazuje provést domluvené servisní služby ve lhůtě sjednané s objednatelem, počítané ode dne, kdy proběhlo předání techniky poskytovateli a řádné vyplnění Servisního protokolu. V případě zpoždění se Poskytovatel zavazuje řádně informovat Objednatele.
2. Záruční oprava trvá maximálně 30 dnů, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.
3. Smluvní strany jsou povinny předem upozornit druhou smluvní stranu na všechny okolnosti, které by mohly mít vliv na řádný výkon této smlouvy.
4. Objednatel se zavazuje předávat Poskytovateli včas veškeré informace a podklady nezbytné k plnění této smlouvy s takovým předstihem, který umožní poskytovateli včasné splnění závazků stanovených v této smlouvě. Pokud Objednatel tomuto závazku nedostojí, Poskytovatel má právo pozastavit vykonávání servisních služeb.
5. Po vykonání smluvených servisních služeb dá Poskytovatel Objednateli na vědomí, že je Technika připravená na převzetí či na odeslání zpět.
6. Po oznámení, že je Technika připravená na převzetí, je objednatel povinen techniku převzít zpět, a to nejpozději do 30 dnů od odeslání prvního oznámení.
7. V případě, že si Objednatel nevyzvedne svoji Techniku do 30 dnů od odeslání výzvy k vyzvednutí, Poskytovatel má právo účtovat Objednateli poplatek za uskladnění Techniky ve výši 250 Kč za kalendářní den, počínaje 31. dnem od odeslání první výzvy k vyzvednutí. Od 90. dne od odeslání první výzvy k vyzvednutí je Poskytovatel oprávněn nevyzvednutou Techniku prodat třetí straně. V takovém případě bude Objednateli zasláno Oznámení o záměru prodat předmět zakázky.
Tyto servisní podmínky nabývají účinnosti dnem svého zveřejnění na webu Servisu: https://www.materialpro3d.cz/servisni-podminky/